Naudojamės uostui priklausomomis krantinėmis Nr. 142 ir Nr. 141 ir esame jų operatorius. Šią savaitę Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos statybos darbų rangovai pradėjo 141 – os krantinės kapitalinį remontą.
Kaip sako terminalo vadovas Julius Kiršis, krantinė, kuria naudojamasi per daugelį metų susidėvėjo ir artėja prie ribos, kai nebeatitiks reikalaujamų saugos parametrų priimant laivus ir, žinoma ją eksploatuojant. Ši krantinė nuo jos pastatymo pradžios nebuvo remontuota. Natūralu, kad būtinas pokytis, todėl susitelksime ir savo terminalo darbą perorganizuosime taip, kad galėtume užtikrinti krovinių srautų priėmimą ir išgabenimą valdydami tik vieną krantinę.
Krantinės kapitalinio remonto metu bus atliekami esamos gelžbetoninės dangos ir esamo krano kelio išmontavimo, 12 injekcinių gręžtinių polių įrengimo darbai. Remonto metu krantinė bus padengta vientisa gelžbetonio danga ir atlikti reikalingi sutvirtinimai.
Per metus vidutiniškai prie 141 krantinės MĮT priima apie 110 laivų. 141 krantinė eksploatuojama nuo 2ooo m., ilgis – 168 m., prie jos švartuojami laivai, kurių maksimalus ilgis siekia – 180 m.
MĮT priklauso Klaipėdos terminalo įmonių grupei, vienijančiai krovos, logistikos, krovinių ekspedijavimo ir laivų agentavimo paslaugas teikiančias įmones. Bendras terminalo krovos pajėgumas siekia iki 2,5 mln. tonų krovinių per metus.